KODLADIKLARIMI SİTESİNE KOYAN ARKADAŞLAR ÇALMAYA DEVAM EDİN. GOOGLE'DAN BEN DE SİZİ SİLİYORUM. GOOGLE ARAMA SONUÇLARINDA DMCA ŞİKAYETİ İLE SİTESİ GOOGLE ARAMA SONUÇLARINDAN KALDIRILANLAR ÜZÜLMESİNLER... /*MATRIXCODE®
matrixindex sayfayı yenile iletişim geri düğmesi ileri düğmesi
us 13.58.39.23
Crysis 1.2
404 - Açtığın bu sayfa geçersiz.

İstersen geri dönüp de diğer sayfalara gözatabilir veya kırık bir link olduğunu düşünüyorsan lütfen burayı tıklayarak site sahibine durumu bildir.

mso
mso
Sitemize www.matrix.com.tr.vu adresinden de ulaşabilirsiniz... M.S.O kayıtları onaylanmaktadır. Formu hemen doldurabilirsiniz. Formu dolduranların e-mail ile facebook hesapları doğrulanacak ve yaş ve konumuna göre sınıflandırılarak e-mail adresine onaylanma mesajı gönderilecektir. Formu düzgünce ve dürüstçe dolduran arkadaşların hesabı en fazla 48 saat içerisinde aktifleştirilecek ve M.S.O. içerisindeki yerini alabilecektir.
Anasayfa
Matrix Spider
Şahin Gençler
Web Tasarımı
Crysis | Crysis 2 | Crysis 3 | içerikleri
Matrix Spider
Güncel Programlar
Kuranı Kerim
Soru Cevap Merkezi
Matrix Laboratuvar
Matrix Sanal Ordusuna Katıl
Ar-Ge Çalışmaları
Soru Cevap Odası
Matrix Sanal Ordusu Nedir?

MatrixClan™

Crysis 1.2

Crysis 1.2 ve 1.2.1 Güncellemesi

Crysis 1.1, Crysis 1.2, Crysis 1.2.1'e sahip siviller için içerikler...

 

Önce 1.2'yi Ardından 1.2.1'i yükleyiniz. Neden mi ?

  1. Daha tutarlı hareket kabiliyeti
  2. Gerçekçi efektler
  3. Çokluoyunculu modunda oynarken büyük oranda gereksiz ölümlerin önüne geçer
  4. Çokluoyunculu modunda ping yükselmesine engel olur
  5. Daha gelişmiş bir gösterge paneli
  6. Gerçekçi sesler Vurulan oyuncudan vuruş sesleri gelir.
  7. Aşağıdan daha ayrıntılı olarak yeni özellikleri inceleyebilirsiniz.
Dosya Adı   : Crysis_Patch_1_2.exe
Yapımcı Firma   : Crytek
Boyut   : 361.06 MB
Tarih   : 8 Subat 2011
Yükleme Sayısı   : 94,268
Crysis 3
Dosya Adı   : Crysis_Patch_1_2_1.exe
Yapımcı Firma   : Crytek
Boyut   : 36.60 MB
Tarih   : 8 Subat 2011
Yükleme Sayısı   : 91,437
Crysis 3
 
Optimizasyon ve Tutarlılık
*FSAA modundaki hafıza sorunlarını çözüldü.
*DX10'daki Çok Yüksek Sistem için Object Motion Blur optimize edildi.
*Patlayan objelerin dünyaya bıraktıgı etkiler DX10'da düzgün şekilde yok olur hale getirildi.
*Prosedürel yaratılmış bitkiler ve parçalanabilen objelerin fiziklerindeki hafıza kaçakları giderildi.
*Pencere modunda silah eklentisi ve harita kursörünün oyun ekranının dışına çıkması sorunu çözüldü.
*Sunucuları çökertebilecek olan potansiyel bir hata giderildi.
*Editörde AI trianglulation yaparken sistemin çökmesi sorunu çözüldü.


Genel Düzeltmeler/Küçük Ayarlar

*Aracın dondurulduktan sonra parçalarnmasına yeni efektler eklendi.
*Yüzükoyun yere yatmış ateş ederken oyuncunun hareket edilmesi engellendi.
*Oyuncu VTOL'un neresinde oturuyor olursa olsun, VTOL'un hep arka kapısından çıkıyor olması sorunu düzeltildi.
*VTOL'un makinalı tüfegiyle kesintisiz ateş etmek, artık VTOL'un alçalmasına sebep olmuyor.
*Oyuncu, aracın silahını 3. şahış kamerasından kullanırken "ControlledTurret"a geçilince oluşan kamera sorunu çözüldü.
*Suyun üzerinde, altında ve suda farklı yerlere yüzerken çıkan sesler çeşitlendirildi.
*Kurbagalar artık alındıktan sonra oyuncunun görüşünü kapatmıyor.
*Oyuncunun elinde silah yokken yerden nesne aldıgında ya da yere nesne bıraktıgında silahının elinde gözükmesi sorunu çözüldü.
*Bogulurken, saglıgın otomatik artmasıyla ilgili oran degiştirildi.
*Pelerinli modda merdiven çıkarken artık pelerinle hareketsiz duruyormuş gibi enerji harcamıyor.
*Gamepad takıldıgında fare ikonu artık yok olmuyor.
*Gamepad için öntanımlı degerlere dönüldügünde, Force Feedback açılmıyor.
*Gamepad kullanarak profil oluştururken "Hepsini Sil" ve "Geri" tuşlarının çalışmaması düzeltildi.
*Gamepad kullanırken açılan ekran-klavyesinde "Geri" tuşu, artık silme işine yarıyor.
*Ekran-klavyesindeki "Hepsini Sil" tuşu artık çalışıyor.
*Şelalaler, suyun altından da görülebiliyor.
*Sanal klavye, gamepad takılı olduunda da düzgün çalışıyor.
*Sag başparmak çubuguyla etrafa bakmayı engelleyen bir sorun çözüldü.
*Oyuncular, çatıda ya da sıgınakta yere yatarak ilerlerken, ileri tuşunu bıraktıklarında artık ilerlemeye devam etmiyorlar.
*Sanal klavye devrede oldugunda fare ikonu devre dısı kalıyor.
*Tus takımındaki degisiklikler, artık oyuncu oyuna devam etmeden de etkinlesiyor.
*Dikenli tellerin arkasından vurulamama sorunu giderildi.
*Çelik elektrik direginin LOD1'i düzeltildi.
*Oyuncunun ragdoll'dan hasar alması engellendi.
*Temel hız-modundaki hareket hızıyla, giysinin enerji seviyesi arasındaki iliski ayrıldı. Son sürat kosma halen enerji harcatıyor.
*Pompalı tüfek, keskin nisancı tüfegi ve gauss tüfeginde dürbün kullanırken ates edince bazı sesler çıkmıyordu, düzeltildi.
*MOAR Aracındaki silahın yeniden yüklenme sesi herkes tarafından duyulabilir hale getirildi.
*Fare tekeri, sunucu listesini gezerken çalısır hale getirildi.


Silahlar

*Eldeki ve araca takılan MOAR/MOAC'lara asırı soguma sesleri eklendi.
*C4 kapılara düzgün yapısır hale getirildi.
*C4 artık su yüzeyine yapısmıyor.
*Oyuncu MOAR'ın atıs süresini haritanın kenarlarında kısaltabiliyordu, bu sorun düzeltildi.
*Çift SOCOM kullanırken 3. sahıs kamerasına geçilince çıkan problen çözüldü, hem devmode'da hem de editörde çift SOCOM görünüyor.
*Oyuncu sarjör degistirirken, ates etme tusuna basılı tutması durumunda atese devam etmesi engellendi.
*Patlayıcılar, Tank bölümünde cephanelikteki Kuzey Kore tanklarının içinden geçiyor.
*MOAR silahının buz ısını animasyonunun tünel duvarlarından geçmesi engellendi.
*Bomba-atar'ın mermisi artık görünmez degil.
*Çift SOCOM'lu oyuncu donduruldugunda, ikinci SOCOM da düzgün sekilde donuyor.
*MOAR silahıyla ates eden oyuncu dondugunda, MOAR silahının ısını da düzgün sekilde duruyor.
*Nano-Bozucu artık yeni canlananları etkilemiyor.
*Mayın limiti artık düzgün çalısıyor.
*Oyuncunun elinde mayın kalmadıgı zaman oynatılacak bir animasyon eklendi.
*Susturucu kullananlar, 5 metre yakınlarında bir düsman birligi yoksa, düsmanın mini-haritasında görünmüyorlar.
*Yüzükoyun yatan oyuncunun elinde keskin nisancı tüfegi varsa, eklentiler menüsü ekrandan tasmıyor.
*Çift SOCOM kullanmaya silah bosken baslanırsa, ana silahın sarjörü otomatik olarak degistirilmiyordu, düzeltildi.
*TAC'ın nisangahının, basit nisangahta yakınlastırılıp uzaklastırınca kaybolma sorunu giderildi.
*Düsmanı yakalayıp, ona FY71 veya SMG kabzasıyla vururken gözükmesi gereken animasyonlar eklendi.
*Oyuncunun son aldıgı SOCOM'daki mermi sayısı, elindeki SOCOM'daki mermi sayısından fazla olsa da, son aldıgını yere bırakıyordu, düzeltildi.
*Bomba-atar'ın mermisi, daha iyi görülmesi için büyütüldü.
*Bomba-atar'ın mermi kovanının ardına, daha iyi görülmesi için, duman eklendi.
*Bomba atar'ın mermisinin garip gözüken rastgeleligi ayarlandı.
*Bomba atar'ın patlama yarıçapı ayarlandı.
*Bomba atar mermisinin uçus hızı, daha kolay takip edilebilmesi amacıyla düsürüldü.
*Bomba-atar'ın mermi kovanının görünürlük süresi biraz düsürüldü.
*Güdümlü füzelerin oyunculara hedeflendigi zamanki yapay zekası arttırıldı, roketlerin hedeflerden hafifçe sapması durumu aza indirildi.
*Bomba göstergesi gelistirildi - Oyuncular artık bir düsman bombası ve bir dost bombasını takip edebilecekler. Düsmanların attıgı bomba kırmızı iken, dostların attıkları mavi oldu.
*Çok oyunculu oyunlarda bomba göstergesinin çalısmadıgı bir kaç durum düzeltildi.
*Yeni bir bomba gösterge ikonu eklendi.
*Tamir Seti, dönen taretlerin tamirinin daha etkili yapılması yönünde gelistirildi.
*Tekillik silahının patlama efekti güncellendi.
*Bazı silahların patlamalarının ekrana çizilememesi ile ilgili sorun çözüldü.
*Saldırı dürbünü, yakınlastırdıgında daha iyi bir çevresel görünüm verebilmesi için, kameradan uzaklastırıldı.


Araçlar

*VTOL, APC ve helikopterlerde arka koltuklara oturanlara, birinci kisi kamerasından bakıyorlarsa görme limiti eklendi.
*Çok oyunculu oyunlarda VTOL kullanılırken hatalı sekilde gösterilen dost atesi ikonu düzeltildi.
*Helikopterin rüzgar efektinin, helikopter yok edildikten sonra verilmemesi saglandı.
*Araçlardan çıkan oyuncuların kimi zaman duvarın içine hapsolma sorunu çözüldü.
*AA topu ates ettiginde sadece sol namludan iz bırakıyor olmasına iliskin sorun çözüldü.
*Dost atesi seçeneginin araç-oyuncu çarpısmalarına etki etmemesi saglandı.
*Bilesenlerin %100'den fazla hasar alması engellendi.
*Çok oyunculu oyunda, Gauss tankı içerisindeki koltuk degisimlerinden sonra yazan ates modu bilgisi düzeltildi.
*Fren yapma ve tam gaz gitme durumlarındaki yol tutus arttırıldı.
*Yavas giden araçlarca çarpılan oyuncuların aldıgı hasar degistirildi.
*Çok oyunculu oyundaki oyuncu-araç çarpısmalarındaki çarpısma hasar katsayısı düsürüldü.
*Koltuk degistirirken, oyuncunun araca baktıgı açı artık daha yumusak sekilde degisiyor.
*Sivil aracın duvara çarptıgında aldıgı hasar ayarlandı.
*Kamyonların yavas giderken yaptıgı çarpısmalarda aldıkları hasar düsürüldü.
*Hava araçlarına mermi kovanı düsme efekti eklendi.
*Oyuncu araçtan indikten sonra aracın ısıkları artık otomatik olarak sönüyor.
*VTOL'un topundaki hızlı ve yavas dönme sesleri düzeltildi.
*Amfibi APC'nin tamirinin diger tüm araçların tamirinden çok daha uzun olması sorunu giderildi.
*Çok oyunculu oyunlarda tankın kontrolünün bir baska oyuncuya geçmesiyle birlikte potansiyel olarak olusabilen namlunun senkron bozuklugu sorunu giderildi.
*VTOL'un diger hava araçlarının silahlarıyla vuruldugunda aldıgı hasar arttırıldı.
*Kamyondaki silah kısmına oturulabilmesi için giris kısmı eklendi.
*Alısveris bölgesinde aracın içindeyken araca bazı cephaneyi alamama sorunu çözüldü.
*Dost oyuncular araçların içindeyken isimleri artık 3 kat daha büyük yazıyor.
*Hoverkraft'ı kontrol eden oyuncunun, direksyonu düzgün ve tam tutması saglandı.
*Aracın içinde kimse yoksa ve araç belli bir hızın altında bir yere çarptıysa, aracın patlaması engellendi.
*Zorluk seviyesi, tepesine silah monteli araçların silahlarının kullanılmasına izin veriyorsa, bu silahları kullanırken kameranın 3. sahıs kamerasında kilitli kalması saglandı.
*VTOL ya da helikoptere çarpınca olusan patlamaların ses çıkartmama sorunu giderildi.
*VTOL ve helikopterin silahlarının asırı ısındıgı zaman ses çıkartması saglandı.
*VTOL silahlarının düzgün bir sekilde asırı ısınması saglandı.
*VTOL ve helikopterlerin AAA'lardan aldıkları hasarlar oldukça arttırıldı.
*Roketlerin AAA'lara verdikleri zarar degistirildi.
*Oyuncuların aldıkları/kaybettikleri prestij puanlarının bazı durumlarda düzgün olmaması sorunu giderildi.
Tek Kisilik
*"Prophet'e kürenin dısına kadar refakat et" görevindeki sorun çözüldü.
*Oyuncu yüzükoyun yatar vaziyette oyununu sakladıysa, yükledigi zaman da aynı sekilde baslaması saglandı.
*Oyuncu, oyunu saklayıp yükledigi sırada tutmakta oldugu düsman birliginin zırhındaki efekt eksikligi sorunu giderildi.
*Oyun, menü içindeyken saklandıgında, saklı oyunlar listesinde bu kayıt görünmüyordu, düzeltildi.
*Oyuncunun, ara demolar sırasında bomba atması engellendi.
*Oyuncunun, ara demolara düsman birliklerini tasıması engellendi.
*Saklanmıs bir oyun yüklendiginde, silahın gölgesinin çıkmaması sorunu giderildi.
*Oyun yüklendigi zaman oyuncu saklama anındaki yöne degil her zaman ufka bakıyordu, düzeltildi.
*Güvertedeki donanma personelinin kaskları, baslarına tam oturur hale getirildi.
*Köy bölümünde, okulun çatı katına çıkan koridordaki eksik doku eklendi.
*Son bölümdeki panolarda asılı olan kagıt artık ters degil.
*Makinalı tüfegin kullanımındaki yapay zeka arttırıldı (hem sabit olanların hem de araçlardakilerin)
*Oyuncunun kaba kuvvet gücü arttırılırken yapay zekanınki düsürüldü.
*Oyuncunun atesli silahlarının verdigi hasar arttırılırken, yapay zekanınki düsürüldü.
*Nisangahla ates edildigi zaman düsmanın kaskının basından fırlaması engellendi.
*Güç modunda yumruk atmak için en az yarı enerji seviyesi gerekli.
*Yapay zeka kontrollü araç silahlarında yan-esken dönme limitleri ayarlandı.
Çok Oyunculu
*Ölüm efektlerinin sadece diger oyuncularda gösterilme sorunu asıldı.
*Sununu yöneticileri, sunucu sifresini 'sv_password 0' ile kaldırabilir.
*sifre girmis olan kullanıcılar, artık sifresiz sunuculara dogru sekilde baglanabilir.
*Oyun yeniden basladıgında bazı durumların yeniden baslamamıs olması sorunu giderildi.
*Fabrikadan çıkan aracı gösteren isaretin, kullanıcılar için görünmedigi durumlar vardı. Artık satın alınan araç mavi bir ikonla gösteriliyor.
*Oyun bittikten sonra bile skorun degisebiliyor olması sorunu giderildi.
*Rütbe düsürmelerin bazı durumlarda düzgün anons edilmeme problemi çözüldü.
*Radyo komutlarının sesi düzgün olarak çalar hale getirildi.
*İzleyici modundaki oyuncunun görüsünün kimi zaman objelerin üzerinden içeri girmesi engellendi.
*Baglanan oyuncularda aracın tuz-buz olma efektinin olusmadıgı durumlar düzeltildi.
*Egilmis bir takım arkadasının yanında ayakta durmak, bazı durumlarda modelin içine girmesine neden oluyordu, bu sorun giderildi.
*Oyuncunun elinde bir tane mayın varsa, mühimmat sekmesinden daha fazla mayın alamaması sorunu giderildi.
*Fransızca dil paketinde, PowerStruggle egitim videosu için altyazılar eklendi.
*Oyuncular bundan böyle birden çok malzeme içeren ve satın alınamayacak türden mühimmat yaratamayacaklar.
*Oyuncular, tasıyamayacakları kadar ekipman içeren mühimmat yaratamayacaklar.
*Oyuncunun izleyici moduna geçtigi zaman kendiliginden zırh moduna geçmesi engellendi.
*Düsman üssüne yaklasıldıgı oyuncuya çok geç haber veriliyordu, artık anons daha erken yapılıyor.
*Uçak fabrikasına gelmeden önce baslayan egitim mesajı çok erken veriliyordu, artık biraz daha geç yapılıyor.
*Oyuncu bomba atarındaki tüm cephaneyi tükettikten sonra baska bir silah alarak ekstradan bir bomba sahibi daha olamıyor.
*Potensiyel "eksi sayıda cephane" sorunu giderildi.
*2 adet Anti personel mayın koyduktan sonra yerden bir tane anti personel mayın alınca, oyuncunun elindeki silah artık anti personel mayına dönüsüyor.
*Oyuncuların zaten ölüyken intihar etmeleri engellendi.
*Mühimmat menüsü, oyunda alarma sebebiyet veren bir olay (binanın ele geçirilmesi, düsmanın kitle imha silahı üretmesi) oldugu zaman otomatik olarak silah menüsüne geçmiyor.
*PDA kullanırken, oyuncunun takımına ait bir yer kaybedildiginde PDA'in otomatik olarak ilk sayfasına dönmesi engellendi.
*Oyuncuların oyun öncesi zaman diliminde takım arkadası öldürmelerinden dolayı oyundan yasaklanması engellendi.
*Oyuncular, artık yeniden ortaya çıkan MOAR ektentisini alabilecekler.
*Skorbord, en altına kadar kaydırılabilir hale getirildi.
*Çift SOCOM kullanmakta olan oyuncunun bomba attıktan sonra ellerinin yok olması engellendi.
*Çift SOCOM kullanırken düsmanı yakalayınca sag eldeki SOCOM'un yok olması engellendi.
*Powerstruggle modunda parasütün diger oyuncularca görülmemesi sorunu giderildi.
*Adanmıs sunucular dısında VOIP'in düzgün çalısmaması problemi çözüldü.
*İzleyici kamerası, daha yatay olacak sekilde ayarlandı.
*Ölümden sonra, manual olarak izleyici moduna geçmeden önce biraz zaman geçmesi saglandı.
*İzleyicilerin Instant Action oyun tipinde oyuncu isimlerini görememe sorunu çözüldü.
*Harita filtresine sınırsız sayıda karakter girilmesi engellendi.
*Instant Action skorbordunda kullanıcıları aydınlatma özelligi kaldırıldı.
*Çok oyunculu oyunda "Tab" tusuna basınca gelen skorborddaki öntanımlı görüntü yeniden ayarlandı.
*Mermilerin diger oyuncularda patlama efekti ve ses çıkarmama sorunu çözüldü.
*Öldürme/Ölüm mesajlarına takımların renkleri de eklendi.
*SMG ve SCAR cephanesi alındıgında artık her sarjörde dogru sayıda mermi olması saglandı.
*FY71 Yakıcı merminin verdigi hasar arttırıldı.
*Takım arkadası tarafından öldürülen bir oyuncunun elindeki silahının yere düsmesi engellendi.
*Düsman üssü bayragı ikonunun görünmez olması engellendi.
*Konsoldaki bazı degiskenlerin hile amacıyla degistirilmesini engelleyen bir sistem gelistirildi.
*Sunucuya baglanırken ortaya çıkan, harita sürümüne ve eksik haritalara baglı hatalarla ilgili yeni mesajlar eklendi.
*Ag tarifesi için gerekli olan bazı eksik elemanlar eklendi.
*Oyuncuların, aracın üzerine konmus ancak araca dokunmayan mayınların patlaması yüzünden ölmesi engellendi.
*TAC silahını tasıyan oyuncu pelerin moduna girdigi zaman, düsman tarafından görülen TAC ikonunun da görünmez olması saglandı.
Yeni Özellikler
*Takımların otomatik dengelenmesi saglandı. Takım elemanı sayıları dengesizse, çok kisi olan takımın ölenlerinin diger takıma geçmesi saglandı.
*Gölgeler için multisample shading eklendi.
*Araca özgü donma efektleri eklendi.
*Logitech G15 göstergesi hem tek kisilik oyunda hem de çok kisilik oyunda tam olarak desteklenir hale geldi.
*İzleyici kamerasının serbestçe döndürülmesi özelligi eklendi.
*İzleyici kamerasına yaklasma özelligi eklendi.
*Ana menü için mod yükleyici eklendi. Kullanıcıların yaptıgı modlar artık ana menüden eklenip çıkartılabiliyor.
*Tek ve çok oyunculu oyunlarda, mermiye bir kaç vurma geribildirimi eklendi. Çok kisilik oyunlarda kafadan vuruslarda artık ses çıkıyor.
*Göstergelerde oyuncu ölüme yakın oldugunda daha gelismis bir kırmızı efekt görüyor. Vurulan oyuncunun gördügü geribildirim de gelistirildi.
*Oyuncunun, rakibini vurdugu zaman ses geribildirimi alması saglandı. Bu efekt "g_useHitSoundFeedback 0" ile kapatılabilir.
*Tek kisilik oyuna, hız moduna girip rakibin üzerine kosarak rakibi yere yıkma özelligi eklendi.
*PowerStruggle oyun modunda enerji barının altına sayısal karsılıgı da yazıldı.
*Custom objective.xml-dosyasi belirli Level-Dosyasindan yüklenilebilir.
 
Crysis 1.2.1 Patch, Crysis 1.2 Update, Crysis 1.2.1 Update, Crysis 121, Crysis 1.21, Crysis 1.2 Update, Crysis 1.2 Patch, Crysis 1.2 Upgrade, Crysis 1.2.1 Güncelleme, Crysis 1.2 Güncellemesi İndir, Crysis 1.2 Unlocker, Crysis 1.2.1 Unlocker, Crysis 1.2 MB, Crysis 1.2 Download, Crysis 1.2.1 Download, Crysis 1.21 Download, Crysis 1.2.1 Fast Download, Crysis 1.2.1 Full İndir, Crysis 1.2 İndir
MATRIX SANAL ORDUSU İSTATİSTİKLERİ matrixmodel matrixmodel matrixmodel matrixmodel ttv METRISKOD :
9261C75X245P592KQ
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol